Reklamacje

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

"Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela,
ul. Klasztorna 28,
07-100 Węgrów


Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę (lub paragon) oraz uzupełniony formularz reklamacji, który można pobrać w tym miejscu. W formularzu należy określić, którą opcją Klient jest zainteresowany: naprawa towaru, wymiana towaru, zwrot pieniędzy.

Towar powinien zostać odesłany za pomocą Poczty Polskiej paczką pocztową ekonomiczną (przesyłki nadane listem poleconym nie są dostarczane do Sklepu). Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA & BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAJNOWSZYMI KOLEKCJAMI I PROMOCJAMI!
Liliana shoes - instagram
@espadryle.pl